Ζευγάρι εκδιώχθηκε από πτήση της Ryanair

Travel5 hours ago3 Views


Ο Σκοτ ​​Μακόρμικ και η κοπέλα του, Έλενα Μπόσβικ, επρόκειτο να πετάξουν από το αεροδρόμιο του Μπέρμιγχαμ την 1η Μαΐου στην Πάλμα ντε Μαγιόρκα της Ισπανίας, όταν ισχυρίστηκαν ότι τους έδιωξαν από την πτήση της Ryanair.

Ένας ταξιδιώτης ανακάλυψε ότι μια συνηθισμένη μέθοδος για να εξοικονομήσει χρήματα σε πτήσεις της Ryanair, να μην κρατήσει θέση, απέτυχε – όταν τον απομάκρυναν χωρίς επιστροφή χρημάτων επειδή ακριβώς «δεν είχε κάνει κράτηση θέσης».

Ο Σκοτ ​​Μακόρμικ ο οποίος είναι ιδιοκτήτης γυμναστηρίου, και η κοπέλα του Έλενα Μπόσβικ, και οι δύο 33 ετών, επρόκειτο να πετάξουν από το αεροδρόμιο του Μπέρμιγχαμ στην Πάλμα ντε Μαγιόρκα της Ισπανίας. Ο Σκοτ ​​είπε ότι δεν είχαν πληρώσει για κράτηση θέσεων – η οποία συνήθως κοστίζει μεταξύ 4,50 και 33 λιρών ανά θέση – επειδή ήταν μια σύντομη πτήση δύο ωρών και δεν τους πείραζε αν κάθονταν τυχαία και όχι μαζί.

Όλα κύλησαν κανονικά, με το ζευγάρι να βρίσκεται πρώτο στην ουρά επιβίβασης. Στη συνέχεια, ένα μέλος του προσωπικού της Ryanair τους πλησίασε και τους είπε να κάνουν στην άκρη ενώ οι υπόλοιποι επιβιβάζονταν κανονικά. Το μέλος του προσωπικού φέρεται να είπε στο ζευγάρι ότι η πτήση ήταν πλήρης και ότι είχε απομείνει μόνο μία διαθέσιμη θέση.

Ο Σκοτ ​​είπε ότι «τα έχασαν» καθώς ήθελαν να ταξιδέψουν και οι δύο μαζί, αλλά επίσης είπε ότι ένα μέλος του προσωπικού ισχυρίστηκε ότι αυτό οφείλοταν στο ότι «δεν είχαν κάνει κράτηση θέσης». Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι διαμαρτυρήθηκαν και τελικά τους είπαν ότι μπορούσαν και οι δύο να επιβιβαστούν στην επόμενη πτήση και να λάβουν επιστροφή χρημάτων και για τα δύο εισιτήρια.

Όταν το ζευγάρι πήγε ξανά στο γραφείο check-in, φέρεται να τους είπαν ότι έπρεπε να πληρώσουν για ένα από τα εισιτήρια, ενώ ο Σκοτ ​​ισχυρίζεται ότι δεν έλαβε ποτέ επιστροφή χρημάτων.

Ένας εκπρόσωπος της Ryanair δήλωσε ότι, επειδή η Helena είχε κλείσει να πετάξει με το αεροπλάνο, έπρεπε να πληρώσει τέλος 100 λιρών για τυχόν απώλεια αναχώρησης για να επιβιβαστεί στο επόμενο αεροπλάνο με τον σύντροφό της.

Αφού μοιράστηκε τη δοκιμασία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πολλοί υποστήριξαν ότι ο Σκοτ ​​και η Έλενα επιλέχθηκαν επειδή δεν είχαν κάνει κράτηση θέσεων – υποδηλώνοντας ότι μια τεχνική που χρησιμοποιούν πολλοί για να διατηρούν χαμηλά τα εισιτήρια θα μπορούσε να καταλήξει να κοστίζει πολύ περισσότερο τελικά.

Ο Σκοτ, από το Μπέρμιγχαμ των Δυτικών Μίντλαντς, είπε: «Κάναμε check-in το προηγούμενο βράδυ και δεν κρατήσαμε θέση, αλλά συνήθως παίρνεις μια τυχαία. Εγώ και η σύντροφός μου σκεφτήκαμε ότι δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα αν δεν καθόμαστε μαζί για μια δίωρη πτήση.»

«Εμφανιστήκαμε, όλα κύλησαν κανονικά, περάσαμε από τον έλεγχο ασφαλείας κανονικά, πήγαμε στην πύλη αφού περιμέναμε μερικές ώρες και ήμασταν οι πρώτοι στην πύλη έτοιμοι για επιβίβαση. Η κυρία σάρωσε τις κάρτες επιβίβασής μας και μας είπε να κάνουμε ένα βήμα στην άκρη για ένα δευτερόλεπτο. Εκείνη η στιγμή ήταν μια κόκκινη σημαία, σκέφτηκα, «κάτι συμβαίνει εδώ».

«Καθίσαμε στο πλάι και παρακολουθήσαμε όλους τους ανθρώπους να επιβιβάζονται στην πτήση. Της ζήτησα να μας πει τι συμβαίνει και είπε «όχι». Όταν όλοι επιβιβάστηκαν, είπε «το αεροπλάνο είναι γεμάτο, υπάρχει μόνο μία θέση και θα πρέπει να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για την άλλη θέση, αλλιώς θα πρέπει να μπείτε στην επόμενη πτήση».

«Καταρρεύσαμε εκείνη τη στιγμή. Δεν υπήρχε καμία κατανόηση. Αφού κάναμε πολλές συζητήσεις, είπαμε ότι δεν θα παίρναμε ξεχωριστές πτήσεις και δεν θα βρισκόμασταν σε διαφορετικές χώρες για ώρες. Είπαμε ότι θέλαμε να πάρουμε μαζί την επόμενη πτήση. Είπαν “μπορείτε να το κάνετε αυτό, θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματα και για τα δύο εισιτήρια και θα σας βάλουμε στην επόμενη πτήση δωρεάν”.»

Ο Σκοτ ​​ισχυρίστηκε ότι όταν πήγαν στο γραφείο κρατήσεων, ένα από τα εισιτήρια καταχωρήθηκε ως χαμένη πτήση, που σημαίνει ότι έπρεπε να πληρώσουν για μία θέση στη νέα πτήση.

Το ζευγάρι ισχυρίστηκε ότι έπρεπε να πληρώσει άλλες 100 λίρες για το νέο εισιτήριο και περίμενε περίπου τέσσερις ώρες για να επιβιβαστεί στην επόμενη πτήση προς Πάλμα. Ο «θυμωμένος» επιβάτης ισχυρίζεται ότι η εμπειρία του φάνηκε σαν διάκριση, καθώς ένιωσε ότι το ζευγάρι είχε επιλεχθεί επειδή ήταν νέο και χωρίς παιδιά.

Ο Σκοτ ​​είπε ότι πλέον θα αποφεύγει να πετάει με την Ryanair λόγω της έλλειψης ενσυναίσθησης από το προσωπικό. Ενώ ένα μέλος του προσωπικού της Ryanair φέρεται να είπε στο ζευγάρι ότι θα διεκπεραιωθεί η επιστροφή χρημάτων για ένα από τα εισιτήρια, ο Σκοτ ​​ισχυρίζεται ότι δεν το έχει λάβει ακόμη ούτε έχει λάβει νέα από την εταιρεία.

Είπε συγκεκριμένα: «Η Ryanair θα έπρεπε να είχε ρωτήσει όλους τους επιβάτες αν κάποιος θα ήθελε να προσφέρει τις θέσεις του. Ένιωθα ότι έμοιαζε με διάκριση, πώς επιλέγουν αυτούς τους ανθρώπους, μήπως επειδή είμαστε νέοι και δεν έχουμε παιδιά, οπότε είμαστε μόνο δύο, μήπως έχει να κάνει με κάτι που δεν βλέπουμε ή δεν καταλαβαίνουμε;»

Όταν ο Σκοτ ​​μοιράστηκε τη δοκιμασία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πολλοί σοκαρίστηκαν όταν άκουσαν ότι οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να κάνουν υπεράριθμες κρατήσεις σε μια πτήση – αν και κάποιοι πρότειναν ότι η κράτηση θέσης μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή «ξεχωρίσματος» επειδή δεν επιβιβάστηκαν.

Κάποιος έγραψε: «Προπληρώστε για μια θέση και μετά το πρόβλημα λύθηκε. ΟΛΕΣ οι αεροπορικές εταιρείες το κάνουν αυτό». Όταν κάποιος πρότεινε να περιμένετε στην ουρά νωρίς για να βεβαιωθείτε ότι θα βρείτε θέση, κάποιος άλλος απάντησε: «Ή απλώς κλείστε τη θέση σας».

Οι αεροπορικές εταιρείες τείνουν να κάνουν υπεράριθμες κρατήσεις πτήσεων, καθώς δεν εμφανίζονται όλοι οι επιβάτες την ημέρα της πτήσης. Όταν μια πτήση είναι τόσο υπεράριθμη που οι επιβάτες δεν μπορούν να επιβιβαστούν, η αεροπορική εταιρεία συνήθως ζητά εθελοντές που είναι πρόθυμοι να αλλάξουν θέση. Αλλά εάν δεν εμφανιστεί κανείς, κάθε αεροπορική εταιρεία θα αρνηθεί την επιβίβαση στους επιβάτες σύμφωνα με τις δικές της πολιτικές.

Οι πιθανότητες να σας επιβληθεί απαγόρευση επιβίβασης ενδέχεται να αυξηθούν εάν ταξιδεύετε μόνοι ή χωρίς αποσκευές, έχετε πληρώσει το χαμηλότερο εισιτήριο ή ήσασταν οι τελευταίοι που έκαναν check-in. Οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται νομικά να σας καταβάλουν αποζημίωση εάν σας αρνηθούν την επιβίβαση ή σας απομακρύνουν από μια πτήση επειδή την έχουν υπερκρατήσει.

Ένας εκπρόσωπος της Ryanair δήλωσε: «Αυτή η πτήση από το Μπέρμιγχαμ προς την Πάλμα ντε Μαγιόρκα (1 Μαΐου) δεν ήταν «υπεράριθμη» – ήταν προγραμματισμένη να λειτουργήσει με αεροσκάφος 737-8200 (197 θέσεις), αλλά για λειτουργικούς λόγους έπρεπε να μεταφερθεί σε αεροσκάφος 737-800 (189 θέσεις). Ως αποτέλεσμα, ένας επιβάτης δεν μπόρεσε να ταξιδέψει με αυτήν την πτήση και επανατοποθετήθηκε στην επόμενη διαθέσιμη πτήση προς Πάλμα ντε Μαγιόρκα».

«Η συνταξιδιώτης του κ. McCormick δεν αρνήθηκε την επιβίβαση, αλλά επέλεξε να μην επιβιβαστεί και να ταξιδέψει σε αυτήν την πτήση από το Μπέρμιγχαμ προς την Πάλμα ντε Μαγιόρκα και υποχρεώθηκε να καταβάλει τέλος Χαμένης Αναχώρησης (£100) για να κάνει κράτηση στην επόμενη διαθέσιμη πτήση. Ο κ. McCormick ειδοποιήθηκε μέσω email την ημέρα του ταξιδιού (1η Μαΐου) ότι δικαιούται να ζητήσει επιστροφή εύλογων αποδείξεων εξόδων, ωστόσο ο κ. McCormick δεν έχει ακόμη υποβάλει αποδείξεις εξόδων στην Ryanair.»

Δείτε επίσης





Διαβάστε Περισσότερα στο travelstyle.gr by Tasos Dousis

0 Votes: 0 Upvotes, 0 Downvotes (0 Points)

Leave a reply

Loading Next Post...
Follow
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...