15 εκατ. ευρώ για τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας

Travel7 hours ago1 Views


Οι αγορές – στόχοι για τουριστική προβολή

Στο πλαίσιο της εκπόνησης της Επικοινωνιακής Στρατηγικής, ο Ανάδοχος θα πρέπει να λάβει υπόψη του την ακόλουθη κατηγοριοποίηση αναφορικά με τις αγορές – στόχους της τουριστικής προβολής της Ελλάδας.

Πρόκειται για αγορές κοντινής απόστασης, στις οποίες εμπίπτουν κατά κύριο λόγο οι μεγάλες πληθυσμιακά ευρωπαϊκές χώρες που αποτελούν παραδοσιακές αγορές του ελληνικού τουρισμού (Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Πολωνία και Τουρκία) και δευτερευόντως για μικρότερες αγορές εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ισραήλ, Αυστρία, Ελβετία, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ισπανία, Τσεχία, Σερβία). Η παραδοσιακά σημαντική αγορά της Ρωσίας, υπόκειται σήμερα σε συνεχή αναθεώρηση και αξιολόγηση βάση των τρεχουσών εξελίξεων. Επίσης, θα αφορά σε αγορές ενδιαφέροντος μακρινής απόστασης, όπως οι Η.Π.Α., ο Καναδάς, η Αυστραλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Σαουδική Αραβία, η Κίνα, η Ινδία, η Ιαπωνία και η Κορέα.

Παράλληλα, θα πρέπει να εξεταστεί η δυνατότητα υλοποίησης μεγαλύτερων σε διάρκεια προγραμμάτων επικοινωνίας και προβολής, κατά κύματα, για την τόνωση του ενδιαφέροντος τόσο των έγκαιρων κρατήσεων αλλά και των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής, για την εξυπηρέτηση του ειδικότερου στόχου της “always on” προβολής της χώρας. Για το σκοπό αυτό, κύριο ζητούμενο είναι η προβολή ειδικών και θεματικών προϊόντων που συμβάλλουν στην επιμήκυνση της περιόδου και στην ενίσχυση της ζήτησης το φθινόπωρο αλλά και τον χειμώνα.

Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Ελλάδας και οι θεματικές μορφές τουρισμού (αναπτυγμένες και υπό ανάπτυξη) που προσφέρονται στη χώρα είναι οι εξής: αγροτουρισμός, τουρισμός αναψυχής, πολιτισμός, γαστρονομία, θαλάσσιος τουρισμός, City breaks, τουρισμός πολυτελείας, τουρισμός ευεξίας, τουρισμός υπαίθρου και δραστηριοτήτων, ορεινός τουρισμός, συνεδριακός τουρισμός, γαμήλιος τουρισμός, καταδυτικός τουρισμός, digital nomads.



Διαβάστε Περισσότερα στο travel.gr

0 Votes: 0 Upvotes, 0 Downvotes (0 Points)

Leave a reply

Loading Next Post...
Follow
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...