Η Pelorus έχει ήδη σχεδιάσει εντυπωσιακές διαδρομές στο πλαίσιο του νέου αυτού μοντέλου, όπως μια εξερεύνηση των φιόρδ της Νορβηγίας και του Σβάλμπαρντ, όπου οι οικογένειες μπορούν να παρακολουθήσουν πολικές αρκούδες, να αναζητήσουν απολιθώματα και να επισκεφθούν εγκαταλελειμμένες μεταλλευτικές πόλεις με τη συνοδεία ειδικών. Ένα άλλο ενδεικτικό ταξίδι είναι μια «πειρατική» περιπέτεια στις Μπαχάμες, εμπνευσμένη από τον θρυλικό πειρατή Jack Rackham, η οποία περιλαμβάνει καταδύσεις σε ναυάγια και επαφή με τα διάσημα κολυμβητικά γουρούνια των νησιών.
Η συγκεκριμένη τάση υπογραμμίζει τη σημασία της εξατομίκευσης στα οικογενειακά ταξίδια. Οι εταιρείες πλέον επενδύουν όχι μόνο στην ψυχαγωγία των παιδιών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά και στην ενεργό τους συμμετοχή στον σχεδιασμό του. Για παράδειγμα, η Pelorus προσφέρει προσωπικές εμπειρίες που ενισχύουν τον ενθουσιασμό των παιδιών πριν το ταξίδι, όπως βιντεοκλήσεις με επιστήμονες ή ιστορικούς που θα τα συνοδεύσουν ή προσωποποιημένα δώρα που δίνουν μια γεύση από την επικείμενη περιπέτεια.
Ο ρόλος των παιδιών στον τουρισμό γίνεται ακόμη πιο καθοριστικός με τη γενιά Άλφα, δηλαδή τα παιδιά που γεννήθηκαν από το 2010 έως το 2025. Αυτή η γενιά, μεγαλωμένη με την τεχνολογία, τις εξατομικευμένες εμπειρίες και την ταχεία πρόσβαση σε πληροφορίες, έχει ήδη αρχίσει να επηρεάζει τις οικογενειακές ταξιδιωτικές επιλογές. Με την άμεση έκθεσή τους στα social media και το περιεχόμενο on-demand, τα παιδιά αυτής της γενιάς διαμορφώνουν προσδοκίες που διαφέρουν από τις προηγούμενες γενιές. Αναζητούν εμπειρίες που συνδυάζουν την περιπέτεια, τη γνώση και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, γεγονός που αναγκάζει τις τουριστικές επιχειρήσεις να αναθεωρήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Διαβάστε ακόμα:
Δυναμική περίοδος τουριστικής ανάπτυξης για την Αθήνα
Άγχος πριν το ταξίδι: Πώς να το διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά